Blog #258#2021 | .py

Dziś zbudziłem się o 4:38, laski, kawa, Niksen i Python do 9:10.

Zauważyłem taką jedną dziewczynę z ładną pupą i ciągle o niej myślę ale nie wiem jak zaczepić bo już jedna na mnie nakrzyczała a wręcz się wydarła jak chciałem porozmawiać – przez to mam stracha …

Nawiasem mówiąc trzecia w kolejce z książek to „Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą” – chyba nawet może wskoczyć na pozycje Nr.1.

Co z tym Python? Miało nie być Pythona?! A jednak jest, wstyd się przyznać ale lubię ten język programowania i oglądać tutoriale z jego zakresu – stało to już się moim nawykiem. I tak dziś chyba ponad dwie godziny oglądałem US kurs Pythona który prowadzi pewna dziewczyna na YouTube.

Tak sobie myślę może jednak da radę na pół etatu? A jeśli nie to może złapię mini zlecenie za te 100- 500 PLN?

Powiem tak, nie wiem przez co albo dzięki czemu ale ostatnio nie dostaję zgonów mózgu popołudniu mam takie przemyślenia w związku tym:

  • piję ten napój bogów 2 kubki do 6 dziennie
  • piję 3 – 4 kawy dziennie
  • ograniczam kontakt z PC popołudniu
  • nie to nie dzięki orzeszkom laskowym „danym od Boga”

Tak nie siedzę po 3 – 6 godzin przy tworzeniu www a ostatnio ograniczyłem nawet naukę Pythona do 10 – 30 minut dziennie popołudniu – dziś mam taki eksces, że z rana tyle i tak muszę się pilnować i badać samopoczucie i pić dużo kawy i napoju bogów!

Czyżby to był przełom w moim samopoczuciu? Zostaje obserwacja, suplementacja i ranna nauka Python tak 2 – 3 godziny – zobaczymy co z tego wyniknie…

Zaraz idę zjeść śniadanie, poczytać 10+ stron nowej książki (duży druk i nie za gruba) i może z pieskiem – kurczę ale ta dziewczyna pojawia się w południe!

c.d.n.

8 myśli na temat “Blog #258#2021 | .py”

  1. Czemu piszesz że to wstyd się przyznać, że działasz z programowaniem 🙂 myślę, że to dobrze, że masz ochotę i wenę do tworzenia w tym języku. W dzisiejszych czasach masz tą swobodę, że sam sobie wybierzesz czy chcesz etat 8h, czy 4h, zdalnie czy na miejscu, czy bez etatu same zlecenia realizować… w branży programistycznej jest dużo różnych ogłoszeń i zleceń – zdecydowana większość to praca zdalna.

    Polubione przez 2 ludzi

    1. Ale jak przeglądałem ogłoszenia to co ogłoszenie to 8 godzin… I stąd było moje załamanie. Jako taki podstawy mam ale to tak jak z nauką alfabetu litery niby znasz ale żeby pisać książki to daleka droga…
      Nie jest jutro kolejna porcja nauki na dzisiaj odpoczywam bo odwiedził mnie kolega, syn Boga zaś opowiadał mi swoje teorie…
      Po jego odwiedzinach muszę uważać bo co jego wizyta to zgon mózgu i dziś czuję psychiczne osłabienie… ;-/

      Polubione przez 2 ludzi

    2. Dokładnie, do czego tutaj wstyd sie przynać, że chcesz się rozwijać? To akurat bardzo dobrze. Jeśli na dodatek sprawia Ci to przyjemnośc, to nic tylko się cieszyć. No i praca, czynności, które wykonujemy z przyjemnością, pasją, zawsze wykonujemy lepiej.
      Serio nakrzyczała? Nie mogła normalnie powiedzieć, sorry, ale nie jestem zainteresowana.

      Polubione przez 1 osoba

      1. Heh bo dopiero co pisałem że rzucam Pythona i mi głupio…
        Była wyraźnie zdenerwowana i oburzona że niby za nią idę i ją zaczepiam… A ja chciałem tak tylko z dziewczyną pogadać bo średnio mi się po prawdzie podobała bynajmniej z twarzy…
        Zresztą spotkać tu dziewczynę to trzeba 7 – 10 km zrobić po tym osiedlu taką bez dzieci i po 20…

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s