Blog #240#2021 #BookHaul

Moniek robi jedno wymiarówki – i ja mogę! Zapraszam Book Haul!

Wczoraj na wieczór miałem 39,2 C było kiepsko ze mną, tak kiepsko, że Mama musiała wyjść z psiakiem. Ale od 4 rano jestem na chodzie po nieprzespanej nocy z powodu gorączki i siódmych potów – psiak zażyczył sobie spacer po 4:00, więc poszliśmy.

Tym razem zaprezentuję jedną książkę, kolejne niebawem 😉 Notabene kumpel ma info od Boga, że na zagon mózgu pomogą mi orzeszki – laskowe i migdały. Kumpel to dobry gościu, przeważne. Niby cieszę się z tych orzechów ale bym wolał aby już był sobą, zdrowym sobą.

Book Haul

Tego mi było trzeba – chodzi oczywiście o książkę! Liczy sobie ona około 210 stron treści (ja jestem na 130) i ze mną nie tak najgorzej bo dziś przeczytałem 90 stron!

Wiedzieliście, że ludzkie mózgi zostały tak skonstruowane aby ciągle coś robić, były czymś zajęte? Albo to, że Holendrzy to najszczęśliwszy naród na Świcie (lub jeden z najszczęśliwszych – kurde pamięci to ja nie mam do szczegółów) a zarazem naród przodujący w depresji. Książka daje odpowiedź czym jest nic nie robienie w praktyce i jak to robić i dlaczego oraz co to nam daje i inne ciekawostki.

Autorka potrafi napisać książkę o odpoczywaniu, marzeniach w wolnych chwilach i jeszcze wywołać tym Światowy trend (choć ona się do tego nie przyznaje – ale to dzięki niej wiem jak wykwintnie mówić na odpoczynek (nicnierobienie) i co nam daje) lub wywołać tym Światową dyskusję i zostać ekspertką w nic nierobieniu.

Książkę będę się starał jutro skończyć, zostało 80 stron – może dam radę?

C.D.N.

8 myśli na temat “Blog #240#2021 #BookHaul”

  1. Orzechy są dobre na prace mózgu, zwłaszcza włoskie, więc faktycznie mogą pomóc.
    Z tą Holandia to trochę śmieszna sprawa, bo skoro przodują w depresji(Polska na 10 miejscu), to jak mogą być w czołówce najszczęśliwszym krajów na świecie?😜
    Niby są w pierwszej piątce, Polska na 44 pozycji, tylko tutaj wyniki zawsze zależą od metodologii badania. Dajmy na to przy badaniu np. takiej depresji czytamy „Wśród 28 krajów Unii Europejskie Polska pod względem odsetka osób, u których zdiagnozowano depresję, znajduje się na 10 miejscu.”, tylko co z tymi niezdiagnozowanymi?
    Tutaj trzeba brać pod uwagę ile osób się bada, w Holadnii ludzie mogą np. chętniej chodzić do psychologa niż w Polsce, i liczbę ludności, bo gdzie porównywać taką Holandię niecałe 18 mln ludności, do Polski ponad 38 mln.

    Polubione przez 1 osoba

    1. No taki paradoks 😉
      Nom kumpel mi podaruje też włoskie.
      Niezdiagnozowanych można też statystycznie wyliczyć, bynajmniej słyszałem że są takie metody…
      Hmm może to odsetek chorych z danej liczby ludności – sorki umknął mi szczegół…

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s