Hoover

Dziś miałem kiepski dzień, chyba sensacje wywołało u mnie wypicie kefiru i zjedzenie kapuśniaku. Powiem tak, nie doszedłem w jednym kawału do domu i było co zbierać… Wpis!

Dziś cały dzień słuchałem romansu po angielsku – powiem tylko, że podoba mi się ten tytuł „To koniec z nami” (tłumaczone). Słuchałem go chyba cztery godziny! Język bardzo mi odpowiada bo wiele rozumiem a co do treści to taki romans dla kobiet z nagiętymi dialogami „I want fuck you” itp. Przynajmniej wiem czego dziś dziewczyny słuchają, heh.

Powiem tak ta seria Biotech Wars ma przegięty język i wszystko zlewało mi się w jedno a ten romans rozumiem bynajmniej 2x – 4x bardziej niż ten sci-fi…

Mamy 22:03 a ja się słaniam, właśnie wciąłem dwie bułki kajzerki z masłem. Na giełdzie inwestuję dalej i sprzedaje jutro bank aby kupić… Coś co pozwoli mi zarobić 100%, no chyba, że wtopię.

CD PROJEKT też fajnie spada, bratanek miał zainwestować i dobrze, że tego nie zrobił bo by się przestraszył i sprzedał… Powiedzmy sobie szczerze mam tylko parę set złoty więc pieniądz marny.

Kupiłem ostatnio wina, piwa i szampan -all 0%, bezalkoholowe, już na sylwestra i do wieczerzy… Będzie impreza! Niestety nie mogę pić ze względów zdrowia alkoholu i Wam też nie polecam!

Sorki za krótki wpis ale sądzę, że treściwy – idę spać!

Branoc!

12 myśli na temat “Hoover”

  1. #1
    Cyberpunk REDow to kaszana na konsolach nowej generacji. Cóż. Nie wina twórców. Dostali za mało czasu. Szkoda…

    #2
    A ja polecam piwo (ale nie w dużych ilościach). Przecież każdy wie, że jest pozytywne dla zdrowia np. nerek.

    Polubione przez 1 osoba

      1. Jadłem o 19:43… Wiem trochę późno ale poszedłem spać o 23:00 i wstałem 6:00 i 9:00. W sumie spałem 8 godzin+

        Polubienie

      2. A to przedwczoraj…? W sumie nie pamiętam już. Ale cały dzień nie jadłem i nie wiem kiedy te bułki jadłęm heh ale skoro tak napisałem … To przez to przeczyszczenie, do późna nie jadłem…

        Polubienie

      1. Nie, nie ma.
        Na PC jest super, a na konsolach starej generacji się grać nie da. Na PS4 zwykłym okropna grafika i 15 FPS… Zero płynności. Ocena użytkowników na konsolach to 2/10 🤨

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s