Zapomniane Grimmory

Gdzieś we wnętrzu góry, spowitym mrokiem korytarzem dwa nikłe światła suną przed siebie. – Magu co zrobimy jeśli natrafimy na strażnika, jakąś kriożerczą bestię? – Benny uspokój się według legend nic żywego tu nie spotkamy. – A jeśli to coś nie będzie żywe ale zarazem nie do końca martwe? – Przestań krakać magia starodawnych dawno się skończyła nic nam nie grozi najwyżej śmierć przez nawdychanie się kurzu… – O kolejne wrota.

Stalowe drzwi otworzyły się bez większego oporu, bardziej poczuli wielką przestrzeń niż ją w tym mroku zobaczyli oświetlaną nikłym naftowym ognikiem. – Jakie skarby tu są Johny, czego właściwie szukamy? Magii która uratuje nasz lud, teraz czeka nas najtrudniejsze a zarazem najnudniejsze zadanie. Patrz zaczyna się od 2100 01 13. – Co to znaczy? – To data, rok, chyba wtedy doszło do zagłady albo niedługo potem. – Mieli władzę panowania nad żywiołami i tak marnie skończyli, dlatego nie ufam magom. – Starczy Benny chodź idziemy tam, czeka nas długa noc.

– Ileż tu jest wiedzy! Dzięki niej moglibyśmy dorównać dawnym herosom. – Znalazłeś? Muszę se golnąć bo zwaruje – Zostaw to! – Oddaj to?! – O kur… auuu! – Na bogów, stłukłeś lampę, płonie, trzeba to zgasić! – John zostaw, wynośmy się póki żyjemy! Ogień szybko objął dół regału i lizał swoimi płomieniami coraz wyżej. Nim dobiegli do przejścia grotę oświetlała okazała łuna. Nagle zaszumiało i lunął na nich deszcz bynajmniej tak myśleli.

Gdy byli przy drzwieziach łuna dogasała, spanikowany John chwycił ostatnią księgę z tytułem którego za bardzo nie rozumiał a brzmiał „Kolonizacja Marsa. Etap III”. Gdy wyszli z góry trzęśli się że strachu, na zewnątrz panowała zima ale nie było im zimno a wręcz ociekali potem. – Jego jebana mać, myślałem że tam zemrzemy albo uchajczeni albo utopieni. – Benny to chyba magia starodawnych i się przez nas zbudziła, na chłodno sądzę że chciała uratować księgi.. – Magu masz to co trzeba? – „ABC XVII-wiecznej broni palnej”, z tym przegonimy barbażyńców! A ty widzę też coś złapałeś, co tam chowasz? Co to?! „Pornolinki”?! Pokaż ty świniojebco zawszony!

Oglądali do nocy dawne nagie boginie płodności, później podzielili się kartami i każdy poszedł do swojego tymczasowego mini iglo. – Miłej nocy John. Rycerz Benny zaśmiał się szyderczo. Pomimo że każdy był w swoim własnym iglo nad wyraz zrobiło się każdemu z nich gorąco.

End

5 myśli w temacie “Zapomniane Grimmory

  1. Skoro już przy fantastyce jesteśmy, 1 sierpnia, czyli jutro, Rebis obchodzi swoje 30-lecie, z tej okazji do 2 sierpnia wszystkie książki w ich ofercie można kupić z rabatem 50%.
    Właśnie sobie uzupełniłem biblioteczkę o trzy nowe tytuły, konkretnie trylogię „Wspomnienie o przeszłości Ziemi” Cixin Liu, „Problem trzech ciał”, „Ciemny las”, „Koniec śmierci”.
    Tak wrzuciłem żeby Cię skusić hehe
    Mają też dział zdrowie, kuchnia, poradniki, wiec z samorozwoju tez można coś znaleźć. 😉

    Pozdrawiam

    Polubione przez 1 osoba

    1. Rebis ma kiepską ofertę heh… I poza tym coś kręcą z tą przeceną 50 proc bo niby z 50zł – samorozwój…
      Ale Dzięki za informację 😉
      A Book haul będzie z 1 książki ;-P

      Polubienie

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: