Mgliście, mokro, burzowo

Wczoraj dostałem zgonu mózgu, późnym popołudniem… Na szczęście pół godzinny reset (drzemka) starczył. Akurat spacerowałem po dworze i zacząłem czuć się koszmarnie, czy to ta pora gdzie wypuszczają bachory na dwór czy to te „promienie słońca”, jedno było pewne spokojnie nie dało się pospacerować i moje myśli zaczęły krążyć wokół absurdalnych tematów z myślą przewodnią „źle się czuję”…

Pod wieczór było bardzo upiornie, odcień Świata sugerował „tajfun” na osiedlu, w powietrzu unosiła się mgła a wiatr robił pierwsze przymiarki do czegoś co miało nie nadejść… Może dziś? Wieczorem spędziłem z pieskiem 1,5 godziny rozmawiając z panią sąsiadką i dowiedziałem się ciekawej rzeczy.

Plac przed naszym blokiem został wygospodarowany na kolejny blok, tak będziemy mieli blok tuż przed oknem, czyżby mój dawny sen miał się sprawdzić, że na starość będę mieszkał w centrum metropolii? Parę dni temu zlikwidowali ławki, wykopali je i rzucali jak truchło na wóz bez poszanowania, dobre ławki – chyba spółdzielnia jest przy kasie!

Podobno kiedyś został ujęty nasz plac w planach zagospodarowania na kolejny blok kto to wie, a czy był przepływ kasy z ręki do ręki tego nikt się nie dowie… Z pewnością to transakcja na setki tysięcy złoty jeśli nie mln…

Tak zabudujcie nasze okna betonem, zlikwidujcie zieleń, nas potrujcie pestycydami i przetworzonym gównem i odbierzcie nam dostęp do lekarzy w imię naszego zdrowia a najlepiej od razu wieszajcie nas na drzewach…

A mówiłem Merkel na „szubienicę” a ona kadencja za kadencją wybierana z Bożej łaski (nie sądzicie że to trochę śmierdzi?) i Niemcy mają zamieszki dzięki emigrantom którzy nie dość że dostają fajny pieniądz z zapomogi (renciści tam 1000 Euro ja w Polsce 1000 zł) to jeszcze palą i okradają sklepy… Czy politycy nie umieli przewidzieć czegoś co ja niepełnosprawny przewidziałem dawno temu? I kurna co to ma znaczyć, że policja nie daje sobie rady wtf?! Czy to Europa czy jakiś dziki kraj??

Czy ja myślałem palić, okradać sklepy i bić policję bo mam 1000 zł? No ok to była jedna z szalonych opcji jakich wiele w mojej głowie ale to tylko myśli szaleńca a tak naprawdę to myślę jak dorobić tego tysiaka do renty, jak się rozwinąć i choć te 100 zł zarobić – dlatego uczę się dzień w dzień angielskiego a teraz rysunku a wcześniej kodowania (niestety praca przy komputerze nie dla mnie – zły stan zdrowia)… Dlatego prowadzę Bloga, YT i Tik-Tok-a. Sporadycznie sobie dorobię jak np dziś, szykuje się transakcja na 15 zł, robię przysługę 70 letniej sąsiadce…

OK to tyle, sorki za wtrącenia polityczne ale polityka Europy to bagno, grząskie i śmierdzące.

Cze!

3 myśli w temacie “Mgliście, mokro, burzowo

    1. He he he wiedziałem że CI się spodoba ;P
      Nie wiem może pójdę choć głęboko w polityce nie siedzę… Jak wstanę 5 – 6 rano to się wybiorę, później już nie bo dostaję lęki … Sorki mam różne fobie heh… Nie ma na kogo głosować oklepani kandydaci albo jacyś wywrotowcy reformatorzy… Bagno i śmierdzi…

      Polubienie

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: