doły i depresje

Więc zainwestowałem w US $ i co? Tracę złoty się osłabiał choć dziś podobno się umocnił, ogólnie kupiłem jak zielony te dolce, zarobek marny ani paru stów nie będzie, jeśli nie sprzedam tego w diabli i nie stracę 5 – 8 groszy na jednostce. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło …

PLN słabnie przez co dolar w złotówkach podobno droższy, czy przekroczy do piątku 4 zł? Chciałbym.

Tymczasem dowiedziałem się że w US i Chinach nastąpiła druga fala epidemii a kumpel mi powiedział, że na COVID-19 umrze 2 mld ludzi?! WTF?! Czy to info o umieralności wyssane z palca? Oczywiście mają ucierpieć najbiedniejsi, Afryka itp… Oj kumplu oby coś CI się pomyliło!

Na GPW spadki – nie powiem cieszę się, gdyż swoje udziały w paru spółkach dawno spieniężyłem, 70% – 80% zysku. Jak dla mnie z radością przywitam dno na giełdzie, bynajmniej się obkupię i pewnie odzyskam stratę na dolarze.

Został mi tylko spory udział w PKO BP ale liczę że po tym zamieszaniu w przyszłym roku zyskam może nawet 100%? Fajnie by było!

Tak i ja myślę o przyszłości i obawiam się tych zapowiadanych śmieciowych emerytur, bo dostać 400 zł i żyć z śmietnika mi się nie uśmiecha – dlatego muszę postawić na edukację finansową!!

Ogólnie dziś mam spadek formy, samotność mnie przygniotła – tak dziewczyny w moim typie mnie olewają na maksa, nawet te z GoodReads się nie odezwą ani Like nie dadzą – od 2 miesięcy przy przeczytanych 70 tytułach (sporo komiksów ale książek też dużo)… A usunąłem je w czorty …

Ogólnie to myślę w sposób nie zamierzony przygniótł mnie mój internetowy kolega – ten zapalony gracz nagle chwycił się za książkę i przeczytał 150 stron! A ja co? Daję radę czytać 20 – 30 dziennie a jak mam mega formę to 50 stron od święta…I tak dziś tylko 6 – 8 stron i jeden US komiks. Ogólnie spałem dziś tylko 5 godzin, przez co 2x odsypiałem w ciągu dnia i pod wieczór – makabra!

Czynniki fizyczne też dały mi popalić np waga nie spada, oscyluje wokół 119 – 120 kg i naprawdę już nie wiem co robić – wiecie rozumiem gdyby stanęła na 95 kg ale 120?! Poza tym przez picie kawy staję się nerwowy, wiem że kawa ma mnóstwo właściwości pro zdrowotnych ale źle mi wpływa na psychikę – kurna nawet kawy się nie mogę napić …

Wydatki się piętrzą, to chciałoby się jeść codziennie truskawki i banany, tu potrzebna nowa lodówka bo ta jest zbyt prądożerna, tu znów buty się zużywają a chodzę już w nich 2,5 roku. Komórka, ekran popękany, aplikacje jakby gorzej chodziły a baterię ładuję 3x dziennie przez audiotekę. Nowe książki kuszą (mam z 3 w koszyku) a komiksy przesunąłem na lipiec – wpierw muszę przeczytać stare! Nie wspominając o ubraniach bo spodnie mi się przedarły… I jak tu zaoszczędzić choćby te 600 zł z renty? Po prostu mordęga!

Jestem godny podziwu dla kumpla Mońka, że chce zaoszczędzić aż 900 zł / m-c! Może i ja powinienem zrezygnować z książek i komiksów – aż się serce zaciska… Niby jeden komiks 16 zł ale zamów 4 sztuki a już 64 zł, a co to 4 komiksy na miesiąc, to tyle co nic… 1000 zł renty to kpiny a będzie coraz gorzej!

Przez tą pandemię blady strach chodzić do dentysty i ogólnie po lekarzach – no tak problem służby zdrowia sam się wyeliminował, były kolejki teraz nie ma kto i jak leczyć a ludzie niech sobie radzą, zdrowi przeżyją! Tak więc boję się, że zostanę szczerbaty…

Postanowiłem wznowić liczenie wydatków, dziś pominąłem zakupy więc liczyć nie trzeba było… Ale jutro już spiszę listę – trzeba jakoś okiełznać te wydatki! Niby 400 zł poszło do „skarpety” (z Mamy wypłaty) ale czy po nie nie sięgniemy? Babcia dała ostatnio w sumie 900 zł prawnuczce i stąd te zgrzyty w naszym domowym budżecie. Ogólnie zawsze jakiś wydatek heh…

Ogólnie jedna wielka deprecha …

Cze!

10 myśli w temacie “doły i depresje

  1. I takie wpisy to ja lubię!
    Ogólnie to głową do góry i wszystko się ułoży (tak się mówi?).
    Zainwestuj w akcję PlayStation albo XBoxa. Po premierze nowej generacji pójdą w górę. Heheheh.
    Ja sobie daje limit 1 przeczytanej książki na miesiąc. Wiem, że to nie dużo, ale tyle musi starczyć 😉 . Przynajmniej na razie.

    Polubione przez 1 osoba

    1. Z kumplem stwierdziliśmy że ty byś potrafił przeczytać jedną książkę dziennie gdybyś zrezygnował z gier.
      Moniek ja inwestuje tylko na giełdzie Warszawskiej ;-).
      Widzę że niektóre zdania niegramatycznie ułożyłem ale już mi się nie chce tego poprawiać…
      Dzięki za komentarz ;-D.

      Cze

      Polubienie

      1. Nom sąsiad mówił mi że 4k heh. Może to i lepiej nie każdy wpadnie w sidła giercowania. Choć teraz ps4 bardzo opłacalna – oni już wiedzą co robią 😉 Kupisz na premierę?

        Polubienie

      2. Zbieram Moniek kapitał gdybyś był zainteresowany zapraszam do współpracy te cztery koła bym z chęcią zaopiekował się nimi i je pomnożył he he he ;-D. Przemyśl to na spokojne ;-P
        Już wiem że wybierzesz drogę ninja buhaha

        Polubienie

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: