Puste półki

Dziś przeczytałem 70 str książek i dwa komiksy – tak wiem taką ilość zdrowa osoba pochłania w niecałą godzinę, ale mi to zajęło cały dzień z przerwami na sprzątanie chaty, spacery z pieskiem/ zakupy, rozmowy itp. Dziś przed południem byliśmy z psiakiem na spacerze i gdy zobaczyłem ludzi dźwigających toboły postanowiłem wstąpić do warzywniaka. Kupiłem jabłka, paprykę i kiszoną kapustę, niestety banan zabrakło. Ale to co zobaczyłem w innych sklepach…

Po prostu, piekarnia zamknięta bo wymiotło towar, druga piekarnia ogołocona i zostały dla mnie tylko bułki – trzy bułki… W rybnym towaru dużo ale za to czego się dowiedziałem – do mięsnego stała kolejka, jak to mawia mój kumpel „jak stąd do Glasgow”, ludzie podobno kupowali po cztery kurczaki! Podobno taki sajgon dzieje się od 3 dni…

Poszedłem do kiosku i pewna pani lekarka kupowała pięć płynów czy sześć chyba z chlorem „a bo zebrało jej się pranie” – no nie ma to jak dobra konspiracja…

W sumie przewiduję że do końca miesiąca może być 1000 zachorowań w Polsce na koronawirus – oby w kwietniu się ta liczba zmniejszała. Mama mi powiedziała, że nawet młode osoby umierały na ten bakcyl – lekarze zajmujący się chorymi. I tu czuje coś nie tak, skoro byli młodzi to jak umarli? Czy byli wyczerpani, chorzy na inne choroby? A może czegoś nam nie mówią, albo wirus zmutował w złym kierunku… Nie słucham wiadomości to nic nie wiem…

Notabene znów chwyta mnie choroba, pocę się i czasem kichnę, np.: teraz ścieka po mnie pot jak piszę te słowa a podkoszulka jest do przebrania i mam lekkie dreszcze. Dzięki afirmacją sądzę, że się nie rozłożyłem na dobre – ale dziś wykonałem dwa rodzaje afirmacji, może trzeba powtórzyć albo inne porobić?

Zrobię sobie herbaty ale wpierw umyję ręce od komiksów amerykańskich – kumpel mówił mi, że na plastiku ten wirus trzyma się 3 dni? A może to było 9 dni? Niemniej tyle odczekałem pi razy oko… Ale lepiej chuchać na zimne.

Co z dziewczynami? No więc dziś widziałem fajne tłuste pupcie, za 3 nawet się przeszedłem w tym dwie z nich podejrzewam o zbyt młody wiek – jakoś ta dziewczyna się kiwała, albo chora albo młoda, a może to była matka z córką, takie podobne? Być może… Albo siostry, niemniej głupio było mi podejść bliżej aby się upewnić – a wzrok mam zjechany od grania na konsoli i potrafię pomylić 50-latkę z 13 letnią dziewczyną i na odwrót.

Tak mówią mi noś okulary ale jakoś nie lubię, poza tym to kasa, no i te parujące szkła i osuwające się ramki no i wypadające szkła…

Moniek mówi ludzie się boją i słuchają rządu a ja dziś o 20:00 spotkałem więcej ludzi niż w dni bez pandemii, normalnie jakieś zagęszczenie a i odgłosy imprezy z okna słyszałem… Poza tym ludzie wybierają się po nocy do sklepu a sklep zamknięty i wracają zawiedzeni z kwitkiem…

Odbiegając od tematu pandemii postawiłem na naukę finansów, samorozwoju osobistego i naukę angielskiego. Jak już wspominałem zakupiłem trochę akcji JSW i PGE, to teraz trzeba wyczekiwać i zaglądać choć raz dziennie – musi to stać się moim nawykiem. No i gromadzić oszczędności, bo może depresja rynku dopiero nadejdzie albo kryzys się przedłuży na cały ten rok i może dopiero odejdzie w niepamięć gdy wynajdą szczepionkę.

Sądzę, że Polska będzie miała reglamentację szczepionek i niewielu ją dostanie – życie, tak Polska to cudowny kraj. Poza tym Ameryka First – i tak Amerykanie jeśli to oni wynajdą dostaną w pierwszym rzędzie szczepionkę a reszta Świata obejdzie się smakiem…. Tylko aby hieny jej nie podrabiały…

Do końca roku trochę odłożę z skromnej renty, mam przynajmniej szczere chęci – oby telefon wytrzymał i nie siadł…

C.D.N.

7 myśli w temacie “Puste półki

  1. 1000 do końca marca to luźno. Nie kupuj bułek. Zresztą rób jak chcesz. Pamiętasz, że większość ludzi nie używa rękawiczek, a stare baby macają i przebieraja te bułki. Zanim je zjesz to wymaca je sporo osób. Może nawet wirusa zostawia albo inny syf.. chyba, że mówimy o zwykłej Piekarni gdzie podane ekspedientka to ok.

    Polubienie

    1. Dowiedziałem się że wyciekły dokumenty tajne z the Guardian pisało investing że grypa ma trwać ten koronawirus 12 miesięcy i w Anglii ma się zarazić 80% społeczeństwa a 15% ma być hospitalizowanych… Tak więc wieści nie najlepsze… ;-/

      Polubienie

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: